Perfectly Imperfect //
Disclaimer
Short Profile
Dashboard +Follow

The site welcomes colorful and bright people! but if you are RIPPERS! , SPAMMERS or HATERS , i will kick you out of my site! other than that... feel free to roam around!

Extras
Hot Clicks





Tagboard
Talk To Me


Followers
Be My Friends

Instagram
My Other Site

Credits
Big Claps

Template is 100% made by Fazeera Kahar
All rights reserved ® Fazeera Kahar 2011-2013.
Best view in Google Chrome


posted on Saturday, August 6, 2011 | Add comment [0]


Selamat petang semua !
err . puase tak ? kalau pause baguih lah . mm rasenye masih belom
tlambat kan utk faz ucapkan selamat bpuasa kat korang .
  
actually hari ni faz takde benda penting pun yang faz nak tulis kat belog ni .
wordless tetibe .
laparr pun ade . tbayang pulak nak pi bazar petang ni . ngidam nak makan chicken chop !
fuhh ! meleleh air liur mak nih . 


bende alah ni kalau faz makan satu memang tak cukup ! err . .





haa ! ni pon nampak cam sedapp kan ? hukhuk . meleleh lagi ni kang =.=


jap2 . err . . nak ni jugakk !!! madah semua nak sedapp !


tak pun yang ni . fuhh ! eish . batal puase aku ni karang . .






err . sudah lah ! makin lapar aku jadinye . mm memang macam biase lah kan . bulan2 puase ni macam-macam kite nak . nak itu lah . nak ini lah . beli banyak2 bukan makan pon . akhirnye ke tong sampah jugakk makanan2 tu pegi . aku yang tengok ni lagi sedih tauu .





Post a Comment