Perfectly Imperfect //
Disclaimer
Short Profile
Dashboard +Follow

The site welcomes colorful and bright people! but if you are RIPPERS! , SPAMMERS or HATERS , i will kick you out of my site! other than that... feel free to roam around!

Extras
Hot Clicks





Tagboard
Talk To Me


Followers
Be My Friends

Instagram
My Other Site

Credits
Big Claps

Template is 100% made by Fazeera Kahar
All rights reserved ® Fazeera Kahar 2011-2013.
Best view in Google Chrome


posted on Thursday, September 22, 2011 | Add comment [0]



hye peeps ! hikhik . faz datang sekali lagi bukan dgn tangan kosong .
tapi ade bawak sikit 'buah tangan' utk si penggemar tuto2 belog kat luar sane .
kali ni faz bawakan khas utk korang yang dgn rela hati nak belajar
macam mane nak buang line yang tumbuh dgn segar kat bawah header korang . 

( hamboii ! komain lagi kaw dok situ eak ? meh bayar sewa ! )

sebelum ni belog faz memang ade line ni . segar bugar diterangi cahaya matahari .
haha . segala bagai cara faz buat uk buang line ni . dah habess google dah pon .
fedup kian menjelma . try jugakk buat sendiri . meh sekarang faz pulakk ajar korang .

1. Dashboard > Design > Template Designer
2. Advanced > Accents > Tabs border colour 
3. tukar kpd transparent .

klik untuk tumbesaran si manja :)

4. siap dahh . save je :)

p/s : penat aku menyelongkar segala khazanah pusaka Encik Google . rupe2 nye senang je buatnye ~ 

Post a Comment