Perfectly Imperfect //
Disclaimer
Short Profile
Dashboard +Follow

The site welcomes colorful and bright people! but if you are RIPPERS! , SPAMMERS or HATERS , i will kick you out of my site! other than that... feel free to roam around!

Extras
Hot Clicks





Tagboard
Talk To Me


Followers
Be My Friends

Instagram
My Other Site

Credits
Big Claps

Template is 100% made by Fazeera Kahar
All rights reserved ® Fazeera Kahar 2011-2013.
Best view in Google Chrome


posted on Sunday, April 24, 2011 | Add comment [0]

Cerita ini mengandungi unsur2 ganas,aksi menggigit pusat & kerongkong,adegan mandi di longkang . Dilarang tonton tanpa bimbingan ibu bapa yang berakhlak tinggi dan berbudi pekerti . Budak dibawah 18 tahun harus meminta kebenaran ketua kampung dan tok mudim terlebih dahulu .

. . . . . . . . .

Pada suatu malam yang sunyi . .
Aku berjalan di tanah perkuburan . tiba-tiba aku ternampak satu lembaga hitam dibawah sinaran bulan mengambang . bulu hidung aku meremang . begitu juga dengan bulu mataku . dengan tanpa rasa malu aku menuju ke arah itu . tiba tiba ada benda lembik . selembik-lembik lengkong buatan ibuku jatuh di atas kepala ku .

. . . . . . . . .

Aku menjerit dengan kuatnya . tanpa di sangka aku dan korang, aku terpeluk lembaga tadi . lembaga itu memandang aku tepat dimataku . aku tergamam . dia turut tergamam . mungkin pelik agaknya . muka lembaga tersebut sungguh menakutkan . tahi lalat di bulu2 matanya , hingus berleluasa dan merebak di hidung dan mulutnya . rambutnya tidak terurus di sebelah kanan . tetapi tersikat rapi di kiri . aku pasti ! aku pasti dia adalah sebutir syaitan yang dikatakan orang kampung selama ini melompat-lompat di perkuburan setiap malam ahad pukul lapan . (waktu berita disiarkan) aku sengaja jatuh menjelepokkan diri ke tanah untuk membuktikan aku segan, malu dan takut . dia mendekati aku . aku pun mendekati dia . akhirnya di berkata : "semut awak sihat?" . rupa-rupanya dia bekas ketua kampung ku . aku melempang dia sepenuh perasaan dan tenaga . dia mengerti . kemudian dia cerita pulak apasal dia ada kat situ . rupanya dia melawat kubur semut kesayangannya yang mati dibunuh komunis semasa sedang bermain layang-layang . suhu mula turun hingga 8darjah celcius . "Ape yang kau buat sekarang?" kata dia lagi . lantas dengan sepantas petir dan halilintar aku pun menjawab : "tak buat pape pon." . "Syabas!apa kate kite ternak semut dan jagung sama sama,nak?" aku jawab: "taknak la , pasaran semut sekarang jatuh teruk , lagipun sekarang penyakit kaki tangan dan mulut dah merebak , harga udang dan kicap dah melambung tinggi,.." (takde kene mengena langsung!) . dia merajuk dan menangis teresak-esak . kononnya macam beby la tuh . aku pun tinggal kan dia keseorangan diri di situ melayan jiwa yang pasrah . akhirnya dia mati di situ kerana kehilangan air yang banyak dalam badan sebab menangis melebih-lebih . aku pulang ke rumah . dah lebih lapan jam jalan aku tak sampai lagi . . la! rupe-rupenya aku telah tersesat . aku tanya orang ,,tapi .. diorang cakap bahasa ibanis (bangsa kacukan iban dan russia di sepadan russia)akhirnya aku terpaksa menjadi pengemis untuk menyara hidup .

Post a Comment