Fazeera Kahar
Short Profile
Dashboard +Follow

The site welcomes colorful and bright people! but if you are RIPPERS , SPAMMERS or HATERS , I will kick you out of my site ! Feel free to roam around !

Hot Clicks

Be My Friends


Memories



Big Claps

Template is 100% made by Fazeera Kahar
All rights reserved ® Fazeera Kahar 2011-2017


posted on Saturday, June 25, 2011 | Add comment [0]



Hellow !
Hee~ korang ade perasan tak entry aku kali ni ade sangkut2 sikit pasal kecantikan .
Chewah . chewah .
Mimpi ape pulak la die ni .
Nak cite pasal tips kecantikan pulakk dah .
Cantik ke die tu???
hahahaha...
………………...
Oke . aku mengaku aku memang hodoh . T.T





See ? lihatlah betapa hodohnya aku . err .
Dah2 . abaikan .

Oke . tips kali ni aku dapat dr Miss Google..
Saje nak share . aku tau kaw malas nak picit2 Miss Google tu . hmm .



Meyh kite mule .

1.       amek asam jawa...masukkan sikit air...sikit je . Just nak bg air asam tu pekat..
then sapu kt muka...pakai waktu malam before korang tido..
nak berape lame ? mm pakai la lebih kurang 20 minit..jangan pulak korang pakai lame sangat . keras muke korang nanti . then cuci bagi bersih..
insyaallah muka jadi licin and cerah..

Cecube . cecube .
Aku ade jugakk cube tips ni .
Tapi tak lame lah .
Aku kan pemalas . heheh .
Korang try la buad .
Kalau kot2 menjadi nanti bagitaw bole ?
Bukan ape . nak sambung buad balik .
(tak senonoh!)
^^





Post a Comment