Perfectly Imperfect //
Disclaimer
Short Profile
Dashboard +Follow

The site welcomes colorful and bright people! but if you are RIPPERS! , SPAMMERS or HATERS , i will kick you out of my site! other than that... feel free to roam around!

Extras
Hot Clicks





Tagboard
Talk To Me


Followers
Be My Friends

Instagram
My Other Site

Credits
Big Claps

Template is 100% made by Fazeera Kahar
All rights reserved ® Fazeera Kahar 2011-2013.
Best view in Google Chrome


posted on Saturday, July 16, 2011 | Add comment [0]


Hee~
Selamat pagi semua .
Entah  kenapa hari ni aku tak sabo2 nak update belog buruk aku ni . korang sendiri pun tau kan aku ni memang pemalas lagi lazy nak update belog ni . bukan ape . calon SPM la katekan . kononnye sebok study lah tu . menyampah ! :P
Hehe . cukup dulu cite pasal SPM . aku nak terus pi kat main topic kite hari ni .
Tengok kat main title post aku kali ni je dah tau dah ape bende la yg aku nak cite kali ni kan ?
Haa . . .

Ce bace sekali lagi . . sekali lagi . . dan sekali lagi .
Hee~
Tau dah kan?
Yeay! Aku tak dapat PLKN !

Smua ni bermula mase aku nak gi skola hari Isnin tu kalau tak silap aku la .
Diberi rezeki pulak hari tu kan . bukak radio tdengar la satu berita ni .

“ Kepada pelajar2 yg lahir pd tahun 1994 , kaunter semakan bagi PLKN/2012 telah dibuka hari ini “
( lebih kurang macam tu la . suke hati aku je translate bhase aku sendiri . hehe )

Punye la beriye . aku pon sebarkan la berite tu kat kengkawan aku kat sekolah !
Hamboi . kecoh betol mulut kau ni ek .
Balik tu masing2 beriye nak cek status diorang . aku ? tak cek pon . gile kau nak cek ? takot gile lah kan . memang aku tekad tanak tau menahu langsong pasal PLKN ni . mau tak seram sejuk aku .
Budak2 ni pulak . belom pape dah buad macam2 pjanjian . belikan sunblock lah . itu lah . ini lah . oke takpe . aku terima pjanjian tu just utk cover rase takut aku tu depan diorang .

Line internet pulak bz memanjang . nak login page pon tak boleh . error tak habis2 . Alhamdulillah jugak sebab aku pon tak de la tau status PLKN aku kan . member2 aku yg beriye tu pulak dh ramai yg fedup . try pakai sms pulak . aku tau yg aku tak dapat pon dua tiga hari lepas tu . tu pon budak2 ict yg cekkan kt makmal skolah . tak puas hati  aku naik lah makmal . cek jugak sendiri .

Hasilnya
. . . . . . . . . . . . .



Really ? macam tak caye la kan . dekat lime kali jugak la aku cek . memang aku tak dapat !
Haha . rase macam nak sujud syukur time tu jugak . suke nye aku time tu memang sampai melompat2 ! oh . malunye ! agak2 ade orang nampak tak ek ? =.=
Rase segan pulak bile ingat balik . 



Kadang2 aku rase ade bestnye jugak kalau dapat pegi . dapat pengalaman baru . baju die yang kale biru-hitam tu pun dapat . at least ade la jugak kenangan kan . mane tau bole jumpe jodoh kat situ ? heheh . gatai~~


Post a Comment