Fazeera Kahar
Short Profile
Dashboard +Follow

The site welcomes colorful and bright people! but if you are RIPPERS , SPAMMERS or HATERS , I will kick you out of my site ! Feel free to roam around !

Hot Clicks

Be My Friends


Memories



Big Claps

Template is 100% made by Fazeera Kahar
All rights reserved ® Fazeera Kahar 2011-2017


posted on Saturday, August 27, 2011 | Add comment [0]


what ? faz jatuh cinta lagi ? entah dengan sape pulak lah kali ni .
err . 
( sabar la dulu . kasi aku explain leklok . =.= )
heheh . actually aku bukannye jatuh cinta kat orang a.k.a manusia .
( ish . buang tebiat ke hape budak ni ? habih tu kaw nak becinta dgn ape ? monyet ? kera ? )
ish ! aku kate sabar lah . nak explain lah ni . grrr ~

haa ! kalau korang nak tawu sangat , aku sekarang tengah jatuh cinta kat 
makhluk satu nih !

hmm . merata2 aku cuba cari dimana makhluk ni berada .
( susah betoll nak cari tempat tinggal kaw ek . huh ! )
semua mall aku dah masuk . sampai ke pelusuk woo~ tapi apa yang aku dapat ?
HAMPA . isk! isk!
yang ade si burung marah ni lah .(angry bird.burung marah right ?) mentang2 tengah top . grr !


aku nak elmo ! nak elmo !
( oh elmo ! mane aku nak dapatkan kau ek ? )

 
  
 

* lihatlah betapa obsessnye aku dengan makhluk yang satu ni .
isk . isk .




Post a Comment