Perfectly Imperfect //
Disclaimer
Short Profile
Dashboard +Follow

The site welcomes colorful and bright people! but if you are RIPPERS! , SPAMMERS or HATERS , i will kick you out of my site! other than that... feel free to roam around!

Extras
Hot Clicks





Tagboard
Talk To Me


Followers
Be My Friends

Instagram
My Other Site

Credits
Big Claps

Template is 100% made by Fazeera Kahar
All rights reserved ® Fazeera Kahar 2011-2013.
Best view in Google Chrome


posted on Saturday, August 27, 2011 | Add comment [0]


what ? faz jatuh cinta lagi ? entah dengan sape pulak lah kali ni .
err . 
( sabar la dulu . kasi aku explain leklok . =.= )
heheh . actually aku bukannye jatuh cinta kat orang a.k.a manusia .
( ish . buang tebiat ke hape budak ni ? habih tu kaw nak becinta dgn ape ? monyet ? kera ? )
ish ! aku kate sabar lah . nak explain lah ni . grrr ~

haa ! kalau korang nak tawu sangat , aku sekarang tengah jatuh cinta kat 
makhluk satu nih !

hmm . merata2 aku cuba cari dimana makhluk ni berada .
( susah betoll nak cari tempat tinggal kaw ek . huh ! )
semua mall aku dah masuk . sampai ke pelusuk woo~ tapi apa yang aku dapat ?
HAMPA . isk! isk!
yang ade si burung marah ni lah .(angry bird.burung marah right ?) mentang2 tengah top . grr !


aku nak elmo ! nak elmo !
( oh elmo ! mane aku nak dapatkan kau ek ? )

 
  
 

* lihatlah betapa obsessnye aku dengan makhluk yang satu ni .
isk . isk .




Post a Comment