Fazeera Kahar
Short Profile
Dashboard +Follow

The site welcomes colorful and bright people! but if you are RIPPERS , SPAMMERS or HATERS , I will kick you out of my site ! Feel free to roam around !

Hot Clicks

Be My Friends


Memories



Big Claps

Template is 100% made by Fazeera Kahar
All rights reserved ® Fazeera Kahar 2011-2017


posted on Thursday, September 22, 2011 | Add comment [0]


oke . tajuk entry aku hari ni memang hot . bukan setakat title . orang yang 
aku letak ni pun memang hot gilakk . pergh . 

Cerita bermula macam gigi . eh bukann ! macam gini ....

pagi tadi aku tengok mhi kat tv3 . ( erk! kantoi lah aku tak sekolah tadi T.T )
hehe . whateva ! then ade pulakk kumpulan VIP . oke sebelum ni aku memang minat
lagu sedih diorang tu . tapi takde lah sampai nak ringankan jejari bukak klip bideo
diorang . pagi tadi baru aku tau yang ahli2 dalam group ni memang gila hott !
terutama si kacak macho encemm nih . nah ! gambar besar aku bagi !



Fadlan namenye . baru je berkenalan tadi . hikhik
woo~ ahli2 yang lain kurang hotnye . heheh 

saje aku letak kecikk . klik utk tumbesaran ye .

oke . ni video yang aku cakapp tu . geram gilaakkk ! terima kasih T.T




p/s : muka Fadlan ala2 korea . suka lah !








Post a Comment