Perfectly Imperfect //
Disclaimer
Short Profile
Dashboard +Follow

The site welcomes colorful and bright people! but if you are RIPPERS! , SPAMMERS or HATERS , i will kick you out of my site! other than that... feel free to roam around!

Extras
Hot Clicks





Tagboard
Talk To Me


Followers
Be My Friends

Instagram
My Other Site

Credits
Big Claps

Template is 100% made by Fazeera Kahar
All rights reserved ® Fazeera Kahar 2011-2013.
Best view in Google Chrome


posted on Thursday, September 22, 2011 | Add comment [0]


oke . tajuk entry aku hari ni memang hot . bukan setakat title . orang yang 
aku letak ni pun memang hot gilakk . pergh . 

Cerita bermula macam gigi . eh bukann ! macam gini ....

pagi tadi aku tengok mhi kat tv3 . ( erk! kantoi lah aku tak sekolah tadi T.T )
hehe . whateva ! then ade pulakk kumpulan VIP . oke sebelum ni aku memang minat
lagu sedih diorang tu . tapi takde lah sampai nak ringankan jejari bukak klip bideo
diorang . pagi tadi baru aku tau yang ahli2 dalam group ni memang gila hott !
terutama si kacak macho encemm nih . nah ! gambar besar aku bagi !



Fadlan namenye . baru je berkenalan tadi . hikhik
woo~ ahli2 yang lain kurang hotnye . heheh 

saje aku letak kecikk . klik utk tumbesaran ye .

oke . ni video yang aku cakapp tu . geram gilaakkk ! terima kasih T.T




p/s : muka Fadlan ala2 korea . suka lah !








Post a Comment