Fazeera Kahar
Short Profile
Dashboard +Follow

The site welcomes colorful and bright people! but if you are RIPPERS , SPAMMERS or HATERS , I will kick you out of my site ! Feel free to roam around !

Hot Clicks

Be My Friends


Memories



Big Claps

Template is 100% made by Fazeera Kahar
All rights reserved ® Fazeera Kahar 2011-2017


posted on Saturday, December 3, 2011 | Add comment [0]




good afternoon evelibadi :D
tajuk entry faz kali ni je dah tacing semacam je ern ??
hehe . ni bukan tutorial tau . just story bout my friend  


malam semalam (1 Dis 2011) just the last day for the all SPM candidates this year .
means last day jugak utk jumpa kwn2 yg tinggal jauh .
maklumlah sekolah faz ade asrama . so kawan2 yang datang pun boleh jadi jauh kan ?
tak sangka dah yang kiteorang dah mninggalkan alam prsekolahan .
rase macam baru je masuk sekolah . belajar ABC sampailah ke f(x):2X +1 .
( i means sampailah dah habis belajar si add math yang gila susah tu -,- )

walaupun malam tu blalu dgn cabaran yang datang bertubi2 menyerang
kubu pertahanan kiteorang , sabar je . tu yang mampu kami buat ;D













bak kata kawan aku Nana ,
" aku tak rase aku adelah kawan yang sempurna utk korang , tapi pade aku dengan
kehadiran korang smua , korang la kawan yang sempurna untuk aku " - sweet la kau ni Nana ! -,-




Post a Comment