Fazeera Kahar
Short Profile
Dashboard +Follow

The site welcomes colorful and bright people! but if you are RIPPERS , SPAMMERS or HATERS , I will kick you out of my site ! Feel free to roam around !

Hot Clicks

Be My Friends


Memories



Big Claps

Template is 100% made by Fazeera Kahar
All rights reserved ® Fazeera Kahar 2011-2017


posted on Tuesday, December 13, 2011 | Add comment [0]


wuwuu~ hee . pelik je title post kau kali ni faz ? amacam ? 
belum penah lagi ern aku luahkan rse sedih dalam blog ? nah ! amek kaw ;D
puas menangis bukan sebab ape pon . sebab cerite satu ni lha .
isk . isk . kering air mate aku dibuatnye . bayar balik !!! huwaaaa~ ;(






walaupon dah macam terlambat sangat nak update pasal cerite ni .
banyak air mata aku sumbangkan utk cerita ni tau . aku tacing ? haa yeke ? do i care ?
actually pada mulanya kau takde lha gile sangat nak nengok cite ni . tup tap ade Aaron Aziz kenn ?
whoa ! suka pulak dahh . nak tengok nak tengok ! 

jom ! movie was started :D


oke . part ni Aaron Aziz ade nanges . huwaa~ tanpa disedari aku pon ikut nanges same .
ish ! mencurah tanpa henti . makin di lap makin lah air mata tu laju mengalir . ego sungguh kau si air mata !



ni lagi satu . baru je air mata aku nak reda . ade lagi part Aaron mgalirkan air mata . 
Aku pun ape lagi . mane boleh tgok Aaron nanges . banjir lagi nampaknye . keluar wayang mate bengkak .
ish . maluu ~ cam nak pakai spect rasenye -,-


part ni buatkan aku meluat gile dgn Mila ( Lisa Surihani ) .
erghh . thats mean lakonan dye menjadi lha kann ? btw , suka tgok Lisa dalam cerita ni .
"you look great !" hehe ~ ade macam kat dialog tak ??  



Maya Karin sebagai Izzah . dia nampak cantik bila bertudung dlm cerita ni .


even aku dah tgok kat wayang sekalipun aku nak jugak tunggu dvd Ombak Rindu ni keluar .
ulang tayang seribu kali pun takpe . biar takde air mata terus !



Fact : Aku memang tak boleh tengok Aaron nanges ea ? mesti nak ikut nanges same . haish . susah !




Post a Comment