Fazeera Kahar
Short Profile
Dashboard +Follow

The site welcomes colorful and bright people! but if you are RIPPERS , SPAMMERS or HATERS , I will kick you out of my site ! Feel free to roam around !

Hot Clicks

Be My Friends


Memories



Big Claps

Template is 100% made by Fazeera Kahar
All rights reserved ® Fazeera Kahar 2011-2017


posted on Sunday, January 8, 2012 | Add comment [0]


hye guyss ! Rabak bijik mata sbb si Fazeera Kahar ni dok join 
contest sana sini ? tehee ~ maaf bangett ya nyah . jom la join sekali . naknak ?
hadiah menarik menanti anda . wahh ! promo gituu ;D


klik banner tumpang sekaki :D




oke . sekarang gambar yang si Fazeera Kahar ni nak pertaruhkan adalah
tehee ~ drummer sikett bolehhh ?
........................



cakk ! :D




*keningkening ^^
ouchh ! maluu laa . gambar i ni burukk belaka .
sengaja nak menyebok-nyebokkan diri . wehee ~ 
\ agaga . gaya budak lepasan SPM . puihh /

sekarang sila pasang kedua-dua telinga anda sebab Fazeera Kahar ni nak membebel
kejap lagi . bebel ape pulak kali ni ? syutt ! just shut up and listen :D

adik-adik kakak-kakak abang-abang semua ,
jom terjah sini duluu --> AIMIE DIYANNA
dah ? dah ? meh baca teks ni pulakk . karangan satu perenggan ala-ala ringkasan 
yang paling malas aku nak buat time belajar Bahasa Melayu dgn cikgu Yazid dulu .

tapii sebelum tuu ..
cik Aimie , do we share the same age ? u look so cute :D
* i puji u ikhlas tau 


petikan membincangkan tentang ciri-ciri yang aku paling suka bila terjah 
belog Aimie adalah kerana belog beliau berwarna PINK ! *ouhh . u ni macam tau2 je i suka
kale PINK kann ? seterusnya , aku suka guling-guling kat belog Aimie sebab dia ni 
comel sangat ! secomel-comel blog dia , comel lagi tuannya . ye takk ? kadang-kadang
Aimie ni cantik . kadang-kadang pulak Aimie ni comel . mane awak dapat pakej tuu ? wehee ~
akhir sekali , yang paling aku suka pasal blog Aimie ni adalah kerana blog ni la yang
menganjurkan contest ni ! wuwuu . kalau tak , takde la jugak aku nak menyebokk
nak tulis karangan satu perenggan ni ernn ? daripada aku dokk makan tidur makan tidur sampai 
badan serupa tong drum semenjak dua menjak tiga menjak habis sekolah ni . nak kerje pon
malass ! ciss . anak dara siapakah ini ? :P 


dah habis baca ringkasan tuu ? 
disebabkan aku cool lagi hebat , sekarang time utk tag 3 budak hebat ni
 http://erinkahar.blogspot.com/
 http://dalonelygirl.blogspot.com/
 http://maye-strobery.blogspot.com/


done tagging . jom ler join ramai-ramai . hadiah ?
surely gempak gile ! tu pasal aku over excited merangkak-rangkan nak masuk contest ni




Post a Comment