Perfectly Imperfect //
Disclaimer
Short Profile
Dashboard +Follow

The site welcomes colorful and bright people! but if you are RIPPERS! , SPAMMERS or HATERS , i will kick you out of my site! other than that... feel free to roam around!

Extras
Hot Clicks





Tagboard
Talk To Me


Followers
Be My Friends

Instagram
My Other Site

Credits
Big Claps

Template is 100% made by Fazeera Kahar
All rights reserved ® Fazeera Kahar 2011-2013.
Best view in Google Chrome


posted on Saturday, February 25, 2012 | Add comment [1]




Hello creatures ! update lagi kenn ? harhar , acc hari ni faz baru belajar buat doodle . kesian kann ?
faz baru terkedek-kedek dok belajar lukis doodle ni . hari2 tengok adik buat doodle tetibe tersembul la rasa
nak mencuba mendoodle ni . sebelum ni lukis2 kat kertas je kann ? pakai pensel pakai pemadam . kalau pensel tu patah menjajau cari pengorek kasi tajam itu mata ! harhar . jaman pon dah berubah . lukis kat leptop pulak . pakai encik tikus je . senget sana senget sini lukisan tu , padam le la pakai eraser tu . mata pensel patah ? takde lagi dah nak menjajau sebok cari cik pengorek . huahuahua :/

pengalaman melukis pakai encik tikus memang gila gempak . perlukan kesabaran dan daya kefocusan yg tinggi . eh jap ! ade ke word kefocusan tu ? what de word ! banyak kali jugak ler faz kecundang . adik faz jugak yg banyak nasihat . tak boleh tersenggol sikit . WOII ! SENGET DAH MATA DOODLE NI ! . tak pasalpasal kann ): tapi kali ni nekad sikitt . nak jugak hasilkan doodle pertama yg kononnya nak dibanggakan . hampeh :3

frust sebab doodle tu BURUK SANGAT faz pun pegi kat Mr. Google then cari gambar sbg inspirasi la kononnye .
nak tengok jugak ? klik SINI . then sikit2 dgn ditemani lampu pelita dan selimut lusuh . \ tau takde kena mengena kann ? harhar :P / ditemani dgn kesabaran dan kefocusan la faz akhirnya berjaya siapkan satu doodle siap berwarna lagi . amacam ? terer akk ? \ klik gambar untuk tumbesaran mengagumkan /






p/s : doodle ni memang takde tapak kaki . sedih kann T.T



Blogger Lieyna Rosli said...

cantik lah kak faz :)
<3

 

Post a Comment