Fazeera Kahar
Short Profile
Dashboard +Follow

The site welcomes colorful and bright people! but if you are RIPPERS , SPAMMERS or HATERS , I will kick you out of my site ! Feel free to roam around !

Hot Clicks

Be My Friends


Memories



Big Claps

Template is 100% made by Fazeera Kahar
All rights reserved ® Fazeera Kahar 2011-2017


posted on Thursday, March 15, 2012 | Add comment [1]





Ini adalah entry berbaur kemarahan , cacian dan kejian . 
Hulur tanda kemaafan kepada sesiapa yang terasa dgn kewujudan entry seperti ini .

dah lama rasanya tak bukak blog buruk ni . then dengan rasa rindu menggunung tu aku capai laptop di tepi sudut meja . First thing yang aku bukak adalah cbox . nak tau la jugak kot2 ada blogger yang tinggalkan cebisan sepatah dua kata untuk aku kan . then aku jumpa pulak sepatah dua kata yang macam ni bunyinya :


Oke FINE ! sekarang aku tau ada someone sengaja buka PAGE SOURCE aku . i'm not very sure why . maybe nak copy coding blog aku kott . kalau iye pun nak jadi copycat rasanya tak payah nak kecoh bagai nak bagi semua orang tau kann ? ape la yang ada kat blog aku ni sampai engkau nak bukak page source aku bagai hah ? then tanpa segan silu tinggalkan words yang tak berapa sedap didengar kat cbox aku . cari publisiti mungkin ? then aku nak tau jugak apa motif kau tulis ayat manis gituu ekk ? kepada cik JJ , kalau dah tinggi sangat tahap keberanian dalam diri tu rajinrajin la tinggalkan link awok yee ? nak jugak tau siapa la gerangan tuan punya badan yang dikurniakan sikap serupa COPYCAT ni ! untung la kann .




sorry to say , kita berblogging ni bukan nak cari musuh . tapi kadang2 ada yang volunteer agar dimusuhi . maybe orangorang tu belum faham maksud sebenar berblogging kott :/ 







Blogger Aznie Syahzany said...

Akk sabar je, moga Allah je yang balas semua tu.. chill okay?

 

Post a Comment