Perfectly Imperfect //
Disclaimer
Short Profile
Dashboard +Follow

The site welcomes colorful and bright people! but if you are RIPPERS! , SPAMMERS or HATERS , i will kick you out of my site! other than that... feel free to roam around!

Extras
Hot Clicks





Tagboard
Talk To Me


Followers
Be My Friends

Instagram
My Other Site

Credits
Big Claps

Template is 100% made by Fazeera Kahar
All rights reserved ® Fazeera Kahar 2011-2013.
Best view in Google Chrome


posted on Thursday, March 15, 2012 | Add comment [1]





Ini adalah entry berbaur kemarahan , cacian dan kejian . 
Hulur tanda kemaafan kepada sesiapa yang terasa dgn kewujudan entry seperti ini .

dah lama rasanya tak bukak blog buruk ni . then dengan rasa rindu menggunung tu aku capai laptop di tepi sudut meja . First thing yang aku bukak adalah cbox . nak tau la jugak kot2 ada blogger yang tinggalkan cebisan sepatah dua kata untuk aku kan . then aku jumpa pulak sepatah dua kata yang macam ni bunyinya :


Oke FINE ! sekarang aku tau ada someone sengaja buka PAGE SOURCE aku . i'm not very sure why . maybe nak copy coding blog aku kott . kalau iye pun nak jadi copycat rasanya tak payah nak kecoh bagai nak bagi semua orang tau kann ? ape la yang ada kat blog aku ni sampai engkau nak bukak page source aku bagai hah ? then tanpa segan silu tinggalkan words yang tak berapa sedap didengar kat cbox aku . cari publisiti mungkin ? then aku nak tau jugak apa motif kau tulis ayat manis gituu ekk ? kepada cik JJ , kalau dah tinggi sangat tahap keberanian dalam diri tu rajinrajin la tinggalkan link awok yee ? nak jugak tau siapa la gerangan tuan punya badan yang dikurniakan sikap serupa COPYCAT ni ! untung la kann .




sorry to say , kita berblogging ni bukan nak cari musuh . tapi kadang2 ada yang volunteer agar dimusuhi . maybe orangorang tu belum faham maksud sebenar berblogging kott :/ 







Blogger Aznie Syahzany said...

Akk sabar je, moga Allah je yang balas semua tu.. chill okay?

 

Post a Comment