Fazeera Kahar
Short Profile
Dashboard +Follow

The site welcomes colorful and bright people! but if you are RIPPERS , SPAMMERS or HATERS , I will kick you out of my site ! Feel free to roam around !

Hot Clicks

Be My Friends


Memories



Big Claps

Template is 100% made by Fazeera Kahar
All rights reserved ® Fazeera Kahar 2011-2017


posted on Saturday, March 3, 2012 | Add comment [0]



Hello readers ! long time no see rite ? seriously i really miss u guys (:
almaklumlah semenjak dua menjak ni aku memang bizi memanjang . sampai takde masa nak hupdate duaribusaturatustiga post sehari . walaupun aku ni bukanlah seorang GADIS berkerjaya , STILL aku bizi okeh ? sekarang dah pun masuk bulan tiga kann ? bulan yg paling buat aku nervous tak terkata ! haih , seems result SPM 2011 akan keluar 21 haribulan ni . dah boleh countdown dah faz oii -.-




doakan faz dapat result cemerlang eh ? borang UPU pun belum isi lagi . hari tu konon la beriya nak isi , tup tap tup tap time nak pilih aliran . . . mak aih ! tak terpilih nyah . automatik guwa terus fening dok pikir aliran apa yg boleh aku bawak . tu belum lagi senarai universiti . somebody can help me PLEASE ? T.T 




sekarang pulak sibuk dengan lesen . fyi , aku dah berjaya dapatkan lesen L . hahah gila GEMPAKK ! tinggal lagi 6 jam sebelum QTI . then kalau lulus aku dah boleh test JPJ dahh . hebatkan aku ? harhar sila muntah kacang sekarang :P dok bebel fasal lesen ni aku nak share jugak pengalaman aku drive kat bandar . setakat ni aku baru drive kat jalan A and B . jalan C pulak sepatutnya dah lalu semalam , biasa la aku kenn ?kalau dah drive kereta tu tak hengat dunia ! terlajak sudahh . mahap cikgu :) heheh . first time aku drive kat bandar dgn cikgu Zainudin . err memang TEGAS orangnya sesuai sgt la dgn misai tebal dia tuu . cara dia ajar pulak lebih kepada cara phsyco . hati keras guwa ni berjaya dia tunjal macam tu je . balik rumah nangis puaspuas kat toilet . \ tu memang stail aku oke -.- / esoknya aku drive kat bandar dgn cikgu Ali pulak . gila cool la cikgu ni . korang pun tautau je la kat bandar kann ? banyak GILA traffic light . then aku memang selalu dijadikan mangsa buli kat atas jalan tu . boleh kata setiap kali lampu merah je mesti aku depan sekali . bengang betol la kann . then setiap kali nak mulakan jalan je kereta tu cari pasal pulak dgn aku . \ cehh ! salahkan kereta pulak dahh / sampai la satu mase tu kereta tu terus mati . kereta belakang pulak dah hon . seriously guwa NERVOUS time tu ! tak payah la nak hon bagai ! huwaaaa T.T then semalam aku drive dgn cikgu Hamim . cool , sporting tapi dalam cool cool dia pun ada masa dia tegas jugak . selalu kejutkan aku time aku berangan masa tengah drive . he call me as KAKAK . i loike :) \ harap cikgucikgu yg aku sebut ni tak baca entry aku ni . keep it as secret oke ? /

penat aku dok membebel sampai lupa nak tunjuk lesen aku kat korang kann ? harhar . series muka guwa BURUK gilaa ! ni semua salah kakak kedai gambar tuu . mencikk !!



dahdah . cukup ! tak mau la tenung lamalama . malu la muka guwa hodoh gituuu :(


p/s : besok bangun pagi nak belajar memandu lagii . penat -.-




Labels:


Post a Comment