Fazeera Kahar
Short Profile
Dashboard +Follow

The site welcomes colorful and bright people! but if you are RIPPERS , SPAMMERS or HATERS , I will kick you out of my site ! Feel free to roam around !

Hot Clicks

Be My Friends


Memories



Big Claps

Template is 100% made by Fazeera Kahar
All rights reserved ® Fazeera Kahar 2011-2017


posted on Thursday, August 2, 2012 | Add comment [1]



Oh GOD ! tajuk entry je dah bjaya buat aku melting habiss . tu belum isi entry post ni lagi kann . hewhew . acc aku teruja gila nak tulis entry ni . tu pun kalau korang semua nak tau lahh . haha . kenapa ? kenapa ? semua sebab imam muda pujaan hati gua lahh . tanye lagi buat ape ? grr -.-

oke2 . back to the main point . Imam Muda Ayraf ni datang sekolah aku cause ada SEMINAR IQRA' . rasenye banyak sekolah dah buat seminar ni . tak ketinggalan Tn. Rohizal Hj Kasim yg gila sporting tuu ;)

seminar utk part yang pertama dikuasai sepenuhnya oleh Tn. Rohizal Hj Kasim ni . btw , ceramah yang beliau sampaikan benar2 masyukk dalam jiwa . hahah . cukup semangat . cukup cool . cukup best . tu yang mampu aku katakan . takde ape lg dahh . hee . seminar part yang kedua baru best gila ni . mana tak nye . imam muda Asyraf yang cukup terkenal n hensem tu datang woo . pertama kali bertentang mata ( eh ? ade ke ? haha ) aku dah mula pasang niat nak bergambar dgn beliau . saat beliau mengungkapkan ucapan salam budak2 perempuan bagai tak keruan . aku tak terkecuali . haish . nasib baiklah suami orang . kalau takkk . . . . . ( fill in the blanks . tehee~ ) waktu dua jam macam cepat je berlalu . tau2 habis dahh . imam muda Asyraf ni suka bergurau orangnya . aku suka dgr dia cakap loghat utara . haha . comel jee . melting lagi dahh . wuwuwu ~ 

setengah jam sebelum seminar tu tamat Imam Muda Asyraf ada buka sesi pertanyaan sebarang soalan . hamboii . kemain banyak lagi soalan2 yang budak2 ni bagi . jenuh jugak ustaz tu nak jawab satu2 . anyway seminar tu memang best ! rasa macam nak suruh imam muda datang lagi sebab aku frust menonggeng tak dapat bergambar dgn beliau . sedihh :(


credit : Kak Aliyah :)


 p/s : sejuk mata pandang imam muda Asyraf ni lama2 . pheww ~


Blogger sHiMi sHinHae~ said...

waaaa ,untung larr IM asyraf dtg .....bila larr nk ketemu ngan dye ni ! :D

 

Post a Comment