Perfectly Imperfect //
Disclaimer
Short Profile
Dashboard +Follow

The site welcomes colorful and bright people! but if you are RIPPERS! , SPAMMERS or HATERS , i will kick you out of my site! other than that... feel free to roam around!

Extras
Hot Clicks





Tagboard
Talk To Me


Followers
Be My Friends

Instagram
My Other Site

Credits
Big Claps

Template is 100% made by Fazeera Kahar
All rights reserved ® Fazeera Kahar 2011-2013.
Best view in Google Chrome


posted on Thursday, August 2, 2012 | Add comment [1]



Oh GOD ! tajuk entry je dah bjaya buat aku melting habiss . tu belum isi entry post ni lagi kann . hewhew . acc aku teruja gila nak tulis entry ni . tu pun kalau korang semua nak tau lahh . haha . kenapa ? kenapa ? semua sebab imam muda pujaan hati gua lahh . tanye lagi buat ape ? grr -.-

oke2 . back to the main point . Imam Muda Ayraf ni datang sekolah aku cause ada SEMINAR IQRA' . rasenye banyak sekolah dah buat seminar ni . tak ketinggalan Tn. Rohizal Hj Kasim yg gila sporting tuu ;)

seminar utk part yang pertama dikuasai sepenuhnya oleh Tn. Rohizal Hj Kasim ni . btw , ceramah yang beliau sampaikan benar2 masyukk dalam jiwa . hahah . cukup semangat . cukup cool . cukup best . tu yang mampu aku katakan . takde ape lg dahh . hee . seminar part yang kedua baru best gila ni . mana tak nye . imam muda Asyraf yang cukup terkenal n hensem tu datang woo . pertama kali bertentang mata ( eh ? ade ke ? haha ) aku dah mula pasang niat nak bergambar dgn beliau . saat beliau mengungkapkan ucapan salam budak2 perempuan bagai tak keruan . aku tak terkecuali . haish . nasib baiklah suami orang . kalau takkk . . . . . ( fill in the blanks . tehee~ ) waktu dua jam macam cepat je berlalu . tau2 habis dahh . imam muda Asyraf ni suka bergurau orangnya . aku suka dgr dia cakap loghat utara . haha . comel jee . melting lagi dahh . wuwuwu ~ 

setengah jam sebelum seminar tu tamat Imam Muda Asyraf ada buka sesi pertanyaan sebarang soalan . hamboii . kemain banyak lagi soalan2 yang budak2 ni bagi . jenuh jugak ustaz tu nak jawab satu2 . anyway seminar tu memang best ! rasa macam nak suruh imam muda datang lagi sebab aku frust menonggeng tak dapat bergambar dgn beliau . sedihh :(


credit : Kak Aliyah :)


 p/s : sejuk mata pandang imam muda Asyraf ni lama2 . pheww ~


Blogger sHiMi sHinHae~ said...

waaaa ,untung larr IM asyraf dtg .....bila larr nk ketemu ngan dye ni ! :D

 

Post a Comment