Fazeera Kahar
Short Profile
Dashboard +Follow

The site welcomes colorful and bright people! but if you are RIPPERS , SPAMMERS or HATERS , I will kick you out of my site ! Feel free to roam around !

Hot Clicks

Be My Friends


Memories



Big Claps

Template is 100% made by Fazeera Kahar
All rights reserved ® Fazeera Kahar 2011-2017


posted on Saturday, August 18, 2012 | Add comment [0]



Gotcha my dear readers ! 
Dalam tak sedar hari ni adalah hari terakhir kita dalam bulan Ramadhan mulia . tetiba rasa sayu je . mungkinkah kita akan berpeluang berjumpa semula Ramadhan pada tahun akan datang ? TUHAN MAHA MENGETAHUI SEGALANYA . and starting esok bermula lah shift kerja untuk segala syaitan yang telah dicutikan selama sebulan lamanya . err . lama ke ? rasa sekejap je bagi orang macam aku ni . harhar . oh lupa ! esok jugak bermulalah rutin harian aku sebagai pemakan tegar . bangun pagi , MAKAN . tengahari , MAKAN . petang , MAKAN . malam , MAKAN . erghh ! raya ni naik balik la berat badan aku . oh lupa lagi ! puasa ni berat i turun 2 kilo youu alls . HAA ! sila cemburu :D

. . . . . . . . . 


oke . macam biasa lah kan . sehari sebelum raya memang semua nak dikemasnya . dari luar rumah ke dalam . dari dalam ke luar . tu la kerja aku . sampai bawah katil pun nak dikemasnya . MOTIF ? macam la raya orang nak tengok sampai ke bawah katil bagai . err . takpe . aku akur . mungkin ni takdir aku -_-



P/S : sesungguhnya aku masih layak menerima duit raya . YEEHAAA (!)



Post a Comment