Fazeera Kahar
Short Profile
Dashboard +Follow

The site welcomes colorful and bright people! but if you are RIPPERS , SPAMMERS or HATERS , I will kick you out of my site ! Feel free to roam around !

Hot Clicks

Be My Friends


Memories



Big Claps

Template is 100% made by Fazeera Kahar
All rights reserved ® Fazeera Kahar 2011-2017


posted on Sunday, December 16, 2012 | Add comment [0]


Assalamualaikum . 
FUHH ! Title kau macam grand gituu . ahaa . takde la se-grand Anugerah Skrin . Tak jugak grand macam Anugerah Bintang Fofular . tapi kami grand dengan cara kami . Dewan Permata SMK Bandar Tenggara tu bukan sekadar dewan lagi dahh . GRAND PERMATA HOTEL jadinya . haa . kelas kau jahh :D

Suka duka , penat lelah , tangis tawa yang kiteorang lalui bersama seminggu sebelum hari kejadian tu akhirnya berakhir jua . Kiteorang as lower six pulun habis tenaga utk semua persiapan untuk majlis tu . Me ? ahaha . sedia berkhidmat sebagai exco buletin & dokumentasi . tugas ? mengadap laptop 24 jam demi menyiapkan lima buah montaj untuk ditayangkan masa hari kejadian . LIMA ? tak jemu pulak mata aku dok ngadap muka yang sama je . tu belum cerita reject lagi . haihh . dekat empat kali jugak montaj tu kne reject . tapi takpe . akhirnya aku sedar yang semua tu mengajar aku untuk menghasilkan yang terbaik . Masa majlis tu kalut jugak aku dibuatnya . maklumlah sebelum ni tak pernah pun buat benda2 ni . tau tengok je . sekarang ? baru tau susah senang buat montaj tu . kepada cikgu Hafilah dan cikgu Zahiah , terima kasih atas segala tunjuk ajar cikgu . tak lupa jugak kpd budak upper six yang tolong aku setting balik montaj kiteorang dua hari sebelum majlis tu , Meon . Farhani ? Thanks sebab kau memudahkan kerja aku . and thanks a lot kpd semua lahh yang bg kerjasama yg paling superb kt aku . 

Buat semua senior kiteorang , maaf andainya ade kekurangan dalam majlis yang kiteorang buat ni . kiteorang masih dalam proses belajar . InsyaAllah , kita akan berjumpa lagi . We will MISS all of YOU :(


FazeeraKahar bersama montajnya . HAHA


our stage :)


food stall . ada empat kesemuanya .

Senior 6A Baiduri

Senior 6A Delima

Senior 6A Intan

Senior 6A Mutiara



p/s : King and Quen tahun ni memang BEST !


Labels:


Post a Comment