Perfectly Imperfect //
Disclaimer
Short Profile
Dashboard +Follow

The site welcomes colorful and bright people! but if you are RIPPERS! , SPAMMERS or HATERS , i will kick you out of my site! other than that... feel free to roam around!

Extras
Hot Clicks





Tagboard
Talk To Me


Followers
Be My Friends

Instagram
My Other Site

Credits
Big Claps

Template is 100% made by Fazeera Kahar
All rights reserved ® Fazeera Kahar 2011-2013.
Best view in Google Chrome


posted on Tuesday, March 18, 2014 | Add comment [0]



Assalamualaikum 

Buat yang terakhir kalinya . tengok tajuk je mungkin dah boleh teka apa yang aku cuba sampaikan dalam post kali ni . ehh ? perasan tak sejak dua menjak ni macam rajin je dok mengepost entry kan ? ke takde yang perasan ? atau aku sorang je yang perasan ? haha abaikan --'

oke . nak dijadikan cerita , tadi aku dah selamat ambik paper ulangan penggal 3 untuk subjek Ekonomi Malaysia . kenapa aku repeat ? haha yang tu jangan tanya . saja nak baiki pointer kononnya . hewhew . 

mula-mula macam tak percaya kena pergi sekolah balik , malam sebelum dah exam dah get ready all the things . dari tudung , baju , kain , sampai la ke kasut . semua tu terpaksa cari balik sebab tak tau dah dimana kedudukannya . hahah . belum cerita pasal alatan nak exam lagi , mula la dok mengemis pen adik , pembaris , pemadam dll . hah ! malas nak cerita semua .

bila aku jejak kaki kat sekolah , rasa macam tak percaya . betul ke aku nak ambik exam pagi ni ? 
ternyata bukan khayalan . pagi tu baru sedar dari angan . ciss . and exam tu pun not bad la . soalannya lebih baik n senang sikit berbanding time aku ambik penggal 3 dulu kala . mungkin sebab dah wujudnya kesedaran . haha . 

bila dah ada kat sekolah , semua rasa rindu nak kembali bersekolah muncul secara tiba-tiba . yes . aku mengaku , aku rindu kelas , rindu kawan-kawan , rindu cikgu , rindu nak pakai baju biru laut tu , rindu bangunan hijau tu , rindu kantin , rindu makcik tukang sapu . yes , semua aku rindu . alangkah indah waktu sekolah dulu . betul apa orang cakap . bila kita sekolah , tak sabar nak habis , tak sabar nak tinggalkan alam persekolahan . but trust me , semua yang dah tinggalkan alam persekolahan pasti akan merindui zaman tu . perrcayalahhhh ;')


and what ?? 

esok , bersamaan hari Rabu , 19 Mac 2014 .
Keputusan penuh STPM 2012/2013 akan dikeluarkan . walaupun takde la surprise sangat pasal result tu sebab kiteorang dah boleh jangka result yang kiteorang akan dapat depends on ketiga-tiga sem . mungkin kalau ada berubah pun takde la jauh mana . mana tau MPM nak bagi lebih baik ke ? sape tau kan ? hope soo . wish me luck korang . 

and mulai sekarang dah mula redha dengan segala kemungkinan yang akan aku terima esok . harap dapat ukir senyuman kat wajah mak ayah walaupun result tak la semegah mana . berharap jugak result ni melayakkan aku untuk terima tawaran mana-mana universiti . InsyaAllah . all the best untuk calon STPM batch 2012/2013 yang akan ambik result yang sama esok yaa . semoga kejayaan mengiringi kita :)


Bakal merindui baju biru ini . Saya dah habis sekolah . PEACE :)


Love , 
FAZEERA KAHAR





Post a Comment