Fazeera Kahar
Short Profile
Dashboard +Follow

The site welcomes colorful and bright people! but if you are RIPPERS , SPAMMERS or HATERS , I will kick you out of my site ! Feel free to roam around !

Hot Clicks

Be My Friends


Memories



Big Claps

Template is 100% made by Fazeera Kahar
All rights reserved ® Fazeera Kahar 2011-2017


posted on Sunday, March 16, 2014 | Add comment [0]


Assalamualaikum

Hari berganti hari , masa berganti masa . Lama tak usik blog usang ni . Otak tepu tak tau nak post pasal apa . Dekat sejam jugak termenung depan lappy ni . aku pandang screen . screen pandang aku . malu . haha . toksah lama , kejap je pun dah buat aku tak boleh dok diam . dok perati keliling . pebenda la yang aku nak cite kat blog ni . kalau aku buat post pun entah ada yang nak baca ke tak . muehehe :)


. . . . . . . KRIK . . . . .KRIK . . . . . . .


Ahh . tak boleh jadi macam ni . so aku decide nak cite benda yang jadi bulan lepas . dah berzaman ? peduli apa ? tetap nak cerita jugak . hewhew 

okayy . nak dijadikan cerita , bulan lepas kiteorang satu femili pegi makan CHICKEN CHOP SUPERB GILA MURAH GUWA CAKAP LU kat HUTAN BANDAR JB . haha . dah lama dok usha tempat ni . murah gila tau . chicken chop just lima ringgit je , termasuk air . so disebabkan aku dah beruang sikit , decide la bawak femili tercinta makan kat situ . ehh ? nama je entry bergambar tapi aku dok bebel panjang pulak kan . haha . truthly , idea comes . hewhew . ohh ya ! beruang yang tadi tu bukan beruang binatang tu tau . silap . BERWANG . haa 

so nak dipendekkan cerita , kedai ni bukak pada waktu petang hingga malam sahaja . ulang suara . petang hingga malam sahaja k . almost dalam pukul 6 macam tu la baru bukak . offday hari ahad . so , benda ni kena alert la sebab kalau datang jejauh tapi tutup tarak guna jugak kan . bazir tenaga , bazir duit , bazir minyak . pengalaman . aku dah pernah kena cenggituu . sebab tu aku cakap . hahah














p/s : maaf gambar kami terbesar . haha :)




Post a Comment