Fazeera Kahar
Short Profile
Dashboard +Follow

The site welcomes colorful and bright people! but if you are RIPPERS , SPAMMERS or HATERS , I will kick you out of my site ! Feel free to roam around !

Hot Clicks

Be My Friends


Memories



Big Claps

Template is 100% made by Fazeera Kahar
All rights reserved ® Fazeera Kahar 2011-2017


posted on Thursday, March 20, 2014 | Add comment [0]




Assalamualaikum 

walaupun hari ni dah hari khamis , sepatutnya aku post entry ni semalam . semalam k semalam . tapi niat tu terpaksa ditunda ke hari ini . alhamdulillah . dapat jugak aku post :)

tak rasa terlambat pun nak cerita . semua sedia maklum kan semalam keluar result untuk Sijil Tinggi Persekolahan Malaysia ( STPM ) . since aku dilahirkan pada tahun 1994 dan ditakdirkan untuk sambung belajar ke PraUniversiti or form six ni , so semalam adalah hari aku . hari mencemaskan . hari mendebarkan . walaupun takde la cemas and debar mane pun . result tu mungkin dah dapat target sebab result purata untuk setiap sem pun dah dapat . so nak dijadikan cerita , semalam la majlis anugerah untuk pelajar yang dapat 4flat or dekan . result final tau . untuk yang ada repeat paper sem3 ni , result final kiteorang tak dapat lagi . dengar cerita result tu akan keluar dalam bulan 4 jugak la . nebess k nebess -..-

walaupun sebelum ni PraUniversiti ni adalah jalan terakhir aku untuk sambung belajar . masuk pun sebab terpaksa . sangat terpaksa . tapi mungkin ada hikmah . alhamdulillah . ni yang aku dapat . ternyata ini jalan terbaik yang Tuhan tentukan untuk aku . untuk korang especially yang baru dapat result SPM tu , jangan sempitkan fikiran yang PraUniversiti ni jalan terakhir . sekarang guna sistem baru . InsyaAllah . sistem kali ni memudahkan pelajar and mungkin peluang untuk dapat pointer cemerlang tu tinggi .

and untuk result semalam je , alhamdulillah . syukur sangat . pointer aku melepasi target . and sampai sekarang aku still tertanya-tanya macam mana cara pengiraan MPM ni sebenarnya . alhamdulillah . alhamdulillah . alhamdulillah . setakat ni aku mampu buat mak ayah aku tersenyum bangga walaupun result tu belum final n bukanlah segempak mana . tp aku still bersyukur . terima kasih Ya Allah . terima kasih cikgu , terima kasih mak ayah , terima kasih tean seperjuangan . alhamdulillah .

setakat ni jugak , result kawan-kawan aku semua oke . alhamdulillah . 

mungkin cikgu selalu nampak budak baiduri degil , budak baiduri sombong , budak baiduri keras kepala , budak baiduri bla bla bla bla bla . . . 


tapi kami dah buktikan . kami dapat banggakan cikgu . terima kasih :D


sebak .


sebab apa sebak ??



sebab lepas ni kiteorang mungkin dapat sambung belajar . kiteorang akan jauh daripada cikgu . jauh daripada kawan-kawan yang lain . perkenalan singkat . cuma satu tahun setengah . entah . tak dapat nak ungkap . kami sayang cikgu sangat-sangat T.T


doakan result final Fazeera Nurfatin binti Kahar dan kawan-kawan dapat cemerlang bulan 4 nanti .

Amin . InsyaAllah . .






Post a Comment