Perfectly Imperfect //
Disclaimer
Short Profile
Dashboard +Follow

The site welcomes colorful and bright people! but if you are RIPPERS! , SPAMMERS or HATERS , i will kick you out of my site! other than that... feel free to roam around!

Extras
Hot Clicks





Tagboard
Talk To Me


Followers
Be My Friends

Instagram
My Other Site

Credits
Big Claps

Template is 100% made by Fazeera Kahar
All rights reserved ® Fazeera Kahar 2011-2013.
Best view in Google Chrome


posted on Thursday, September 15, 2011 | Add comment [0]


hye guys ! rindu lahh . lame rasenye tak update belog huduss ni .
ye lah kan . minggu2 trial spm ni kang . ( erk . mane datang ganu nih )
kuikui .

faz nak inform kat semua para bloggers kat luar sane , 
mai ler follow belog faz cepat2 . ( hamboii . suka suki kau je arah aku yek )
hehe . takde lahh . faz nak bagi award lah . buat ptama kalinye faz nak bagi 
award nih . ( jarang rasenye . tau2 je lah . taik idong masyinn . hahah )
nak tau bentuk award yang faz nak bagi ?
.... ( drummer please ) ....
jeng
.
jeng
.
jeng

>.<
( taraa ! err . takde lah cantik mane . memang semenjak azalinya 
semua yang aku buad memang huduss ! )

cikedease by : non Fazeera Kahar 
( saje nak interframe . heheh )


p/s : ternanti2 siape lah gerangan si follower aku yang ke-100 ni . ulalaa~



Post a Comment