Perfectly Imperfect //
Disclaimer
Short Profile
Dashboard +Follow

The site welcomes colorful and bright people! but if you are RIPPERS! , SPAMMERS or HATERS , i will kick you out of my site! other than that... feel free to roam around!

Extras
Hot Clicks





Tagboard
Talk To Me


Followers
Be My Friends

Instagram
My Other Site

Credits
Big Claps

Template is 100% made by Fazeera Kahar
All rights reserved ® Fazeera Kahar 2011-2013.
Best view in Google Chrome


posted on Tuesday, September 20, 2011 | Add comment [2]


 Salam sayang buat semua yang sudi singgah belog faz . heheh .
^_____________^
( amboii . senyum lebar sampai ke telinga ! )
heheh . bukannye ape , first thing faz dah bebas ! bebas daripada cakaran2 trial 
spm yang dah bminggu2 mnyakitkan urat saraf neuron kat otak faz ni . tepat jam 12.25 tghri tadi berakhirlah segala paper yang faz ambik . lega rasenye ~
second thing pulakk , heheh . faz dah jumpa follower faz yang ke 100 !
( err . baru 100 kot . kecoh macam ibu ayam nak btelo' ! lain lah follower kw tu dah
cecah 1000++ ke . )
err . oke . faz tau . korang sendiri pun tau kan bukan senang nak buat orang
follow belog kite . ade orang nak follow pun dah bsyukur .

kali ni faz nak tunaikan janji faz macam yang faz ade cakap kat entry NI .
login je belog tadi tengok2 follower dah cecah 100 . terus faz cari follower bertuah
tu . 




( congrats ye adek ~ ) 

ni award nye taw . ( heheh . maap ler buruk )




Blogger tumira najihah said...

wah wah . thank a lot *terharu*

 
Blogger FazeeraKahar said...

@tumira najihah wc dear :) no probs lah.

 

Post a Comment