Fazeera Kahar
Short Profile
Dashboard +Follow

The site welcomes colorful and bright people! but if you are RIPPERS , SPAMMERS or HATERS , I will kick you out of my site ! Feel free to roam around !

Hot Clicks

Be My Friends


Memories



Big Claps

Template is 100% made by Fazeera Kahar
All rights reserved ® Fazeera Kahar 2011-2017


posted on Tuesday, September 20, 2011 | Add comment [2]


 Salam sayang buat semua yang sudi singgah belog faz . heheh .
^_____________^
( amboii . senyum lebar sampai ke telinga ! )
heheh . bukannye ape , first thing faz dah bebas ! bebas daripada cakaran2 trial 
spm yang dah bminggu2 mnyakitkan urat saraf neuron kat otak faz ni . tepat jam 12.25 tghri tadi berakhirlah segala paper yang faz ambik . lega rasenye ~
second thing pulakk , heheh . faz dah jumpa follower faz yang ke 100 !
( err . baru 100 kot . kecoh macam ibu ayam nak btelo' ! lain lah follower kw tu dah
cecah 1000++ ke . )
err . oke . faz tau . korang sendiri pun tau kan bukan senang nak buat orang
follow belog kite . ade orang nak follow pun dah bsyukur .

kali ni faz nak tunaikan janji faz macam yang faz ade cakap kat entry NI .
login je belog tadi tengok2 follower dah cecah 100 . terus faz cari follower bertuah
tu . 




( congrats ye adek ~ ) 

ni award nye taw . ( heheh . maap ler buruk )




Blogger tumira najihah said...

wah wah . thank a lot *terharu*

 
Blogger FazeeraKahar said...

@tumira najihah wc dear :) no probs lah.

 

Post a Comment